onsdag 23 januari 2013

hur fan får man ut tråden???

Sen jag hade sönder tänderna så har jag haft ett rent helvete att hålla tänderna snygga, eller rättare sagt okej för snygga kommer dom aldrig bli igen :(

Men jag kämpar för att sköta om dom jävlarna..


Plackers, munskölj, borstning osv

Men så igår så tog jag min plackers och det gick lika bra som vanligt tills....... trådjäveln går av från båda fästena på plastbiten! Och fastnar!!! Stod i 40 min med massa tandtråd och plackers för att försöka nöta bort biten men den sitter som sten mellan tänderna. idag är jag öm men dt är nog mest för att jag försökte såga bort trådbiten me annan tråd....

Undrar när den biten tänker komma ut?

För så länge det inte gör ont får den sitta kvar, inte fan betalar jag massa pengar för att åka och ta bort det hos tandläkaren!!

Men lite oroande är det att den sitter där. Jag känner den ju hela tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar