fredag 30 november 2012

This is it

Imorgon ska vi lämna nycklarna till hyresvärdarna i valö och det är med dubbla känslor. 

Det är så skönt att bo här,  nära till mamma. Efter jag lämna barnen på morgonen brukar jag åka ner och fika innan jag åker hem.  Och det är som balsam för själen ♥ kan inte tänka mig ett liv utan mamma,  hon är verkligen min bästa vän, min förebild och min trygghet ♥

Men valö var också så bra.  Huset var kanon,  lugnt område och det bästa var våra underbara hyresvärdar!  Vi bodde verkligen bra och jag rekommendera alla som vill bo i ett hus på landet att hyra av dom! 

Nu förbereder vi inför jul i vårt nya hem.  Pyntet är framme,  gran kommer till Lucia och mamma hjälper mig med julmaten ♥ massor av paket och slå in :) barnen blir bortskämda i år ;)

En lyckad jul speglas i barnens ögon ♥ för det är deras högtid ♥

Igår pyntade dom hemma på nedervåningen och idag blir det övervåningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar