söndag 25 november 2012

Uppladdning slutförd

Ja nu har det gått några månader och det känns som batterierna är laddade..

Det senaste månaderna har innehållit mycket,  väldigt mycket,  och jag har haft en känslomässig bergochdalbana. 

Det här kännts som jag stått vid ett stup och sett ett ruskigt mörker.. jag har vetat att jag behövt vända och gå men varit paralyserad tills dagen kom då jag föll ner i stupet och då valde jag att  prata om allt med vänner.... och det hjälper... mycket...

Flera vänner har nu så sagt att den hårda  Lina är egentligen väldigt mjuk .... ha ha ha
Blir tvungen att lyssna på massa rock efter det så man känner sig tuff igen ;)

Min älskade man har vaknat upp ur sitt mörker och hans "nya" jag är så roligt att se. 

Tillsammans nu så jobbar vi på att skapa något vackert och hållbart. Att livet i ett förhållande inte alltid är en saga,  det är vida kännt, och det ligger någonting i att ibland samla sig och tänka på  vad man håller på med. 

Fredde "friade" pånytt på min födelsedag och bad mig skapa en ny väg med honom.  En symbolisk och otroligt vacker ring med texten "så länge vi har varandra" ingraverat fick jag också.  Kan vara det vackraste jag någonsin fått ♥

Jag har också läst igenom mina gamla inlägg och både skrattat och gråtit. Det är skönt att man har skrivit ner mycket och att det finns kvar. 

Jag vet inte hur ofta jag kommer skriva nu framöver men det blir när jag känner för det :) 

Och jag kommer skriva det jag känner,  tycker och tänker dvs ingen absolut sanning som är generell utan min sanning.  Och precis som det står under bloggnamnet om du inte gillar mig så byt smak eller ge fan i mig ;)

2 kommentarer:

  1. Härligt Lina!! Du ser otroligt snygg ut på bilden och hårfärgen är helt underbar!! Liksom den fina dottern med väldigt kort och nyklippt hår!

    Är så tacksam att man får dela dagarna med den andra snyggingen i blöja oxå =)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Sandra! Jag trivs jättebra och undrar varför jag inte färgat det förr :)

    Ha ha ha var tvungen att titta tillbaka på bilderna innan jag hajjade snyggingen i blöja ;) Tänkte: vad är det för kortr på fredde jag lagt ut nu!!! hahahahaha

    Kram

    SvaraRadera