torsdag 26 april 2012

Jo men visst

Dagens rapportering!

Jag har så ont i ryggen att jag knappt kan röra mig, sett ur som rudolf med min röda svullna näsa, hart allvarliga problem att andas, feber osv.

Men jag är inte bitter.... Eller?

Nej det är jag inte!
Jag har det alldeles underbart..

Jag har legat hemma i tre dagar och njutit av snyta mig fylleröd och att vakna med tre kilo slem i halsen. Febern är som gratis GHB , lite extra krydda i min redan glamourösa situation. min ömma rygg är inget ock klaga över, nej nej vii vet ju vad dom tuffa killarna Säger: smärta är din bästa vän för det är den som låter dig veta att du lever och inte är död ännu .....

Men nu är det ju så att jag är inte en alkoholiserad pundande SAS soldat......

Tyck synd om mig för fan! Lämna gärna en kommentar med sådana där söta hjärtan som ändå används till allt.....

För hemma är det no mercy med min lilla troya... Mamma sjuk = jag kan gör allt jag egentligen inte får!
Ex klättra på alla stolar för att komma upp på köksbordet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar