torsdag 5 april 2012

Sovmorgon

Eller.....

Jag skulle så gärna vilja sova till att jag vaknar av mig själv.. Idag gick Fredric upp med huliganerna och troya var på sitt absolut sämsta morgon humör! Efter hennes utbrott var det lögn och somna om..

När jag gick upp så flockas alla barnen runt mig.. Ronja ställer 5000 frågor, Natalie sitter och väntar på att jag ska koka gröt eftersom hon inte vill ha freddes, troya river i mina kläder och vill att jag ska bära henne och jag känner att jag inte ens vaknat helt...

Det är alldeles underbart att flickorna blir så glada av att se mig vaken men jag är ärlig och säger att ibland vill jag bara ha en kvart och vakna i lugn och ro....

Men nu har jag rymt ut på trappan för en cigg och ska bege mig in bland brudarna och en galen gubbe och vara en social människa!
Jag får ju lite ensam tid i eftermiddag eftersom ligan ska åka till freddes föräldrar :)

Man behöver ensam tid ibland och jag tycker det är underbart att få vara ensam hemma en timme då och då även om det inte får bli för länge!

Sova får jag göra på hemmet sen!

4 kommentarer:

  1. Finaste!
    Du får mig att skratta
    för att jag känner igen mig
    men mest
    för att du tror att du ska sova på hemmet!
    Vi har redan ett rullstolsrace bokat, remember? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men vi kör race på natten och sover hela dagarna! Vi kommer kunna alla regler inom vården och kräva våra rättigheter, vilket resulterar i att boendet får skaffa väktare nattetid på vår avdelning!

      Radera
    2. Ja men vi kör race på natten och sover hela dagarna! Vi kommer kunna alla regler inom vården och kräva våra rättigheter, vilket resulterar i att boendet får skaffa väktare nattetid på vår avdelning!

      Radera