fredag 6 april 2012

Påsk

Jo nu är det påsk och i vanlig ordning så jobbar pappan.

Igår gick flickorna påsk käring och dom samlade ihop enorma mängder godis! Dom var super söta och tyckte det var jätte kul...

Själv var jag hos fina Jessica och fick lite mer hår isatt, så nu är man stylad med en modern hockey frilla! Jag blev jätte nöjd och längtar till jag får tillräckligt långt hår så att jag kan sätta i hela håret...

Handen som jag skrev att räckt ut har greppats och flera har undrat vad som händer..och jag kan inte svara på det.. Det jag kan säga är att efter dessa två veckor med väntan på mitt cancer prov som jag gjorde, så började jag tänka mycket.och jag har kommit fram till att livet är för kort för att vara bitter och för att låta en sak förstöra något som varit bra. Om allt blir som förr kan jag inte svara på, men jag vill iaf inte gå omkring med massa tankar som får mig att må dåligt..

Nu ska jag fira påsk med dom bästa, mina barn, gubben och mina föräldrar..
Hoppas alla får en super påsk!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar