tisdag 29 maj 2012

Here we go again

Jo nu har man tagit nya krafter i det här med vikten igen....

En kolhydratsfri kost med ett lite annorlunda träningsupplägg.. Träningen håller jag hemlighetsstämplad ett tag till ;)

Men jag hoppas jag har kraften att fullfölja denna gången.. Jag är så otroligt less på min övervikt och vill inte se ut som jag gör nu!!!!!


Annars så är livet riktigt fint nu!

Min älskade Ronja fyller år om ett par dagar och det blir lite kalas hemma för henne :) mamma har ringde idag och ville komma och fira lite på hennes bemärkelse dag :) mamma är världens bästa mormor, Ronja ville tom ringa henne på mors dag och gratta eftersom mormor faktiskt är en mamma också .. Ha ha ha

Älskade barn!


För exakt 7 år sen denna kväll så ringde vår fina vän David och bjöd oss på middag dagen efter. Han bjöd på taco med extra mycket stark sås.. Först höll jag på att tuppa av men sen så kom jag på att starka kryddor kan starta förlossningen så jag proppade i mig.. Dagen efter vaknade jag tidigt av värkar... Och dagen efter ändå så kom David till BB och var den första som fick träffa och hålla vårt lilla mirakel..

Ronja har ritat och plastat tre teckningar som hon vill åka och lämna .. Kanske vi tar det imorgon..

Ronja:
"det är så tokigt mamma, att jag inte förstår"

Jag:
"det är det ingen som gör vännen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar