fredag 11 maj 2012

Jag spårar ur nu

Detta inlägg kommer inte vara så milt som en del andra... Nu brinner det för kärringen i Lund!

Jag är så arg så jag kommer inte ens ihåg sist jag flippade så här pass mycket!!!!

För 5år sen så var det några ungdomar som bestämde sig för att kasta asfalt och vedträn mot ett av våra fönster... Ronja 1år låg och sov precis innanför... Nu gick inte vedträt igenom tack vars att vi hade treglasfönster, men det var sprucket och det var riktigt nära.. Om fönstret hade gått sönder hade vårt dotter fått detta i huvudet ... Vedträt var tre gånger så stort som hennes huvud och asfalten var som halva hennes huvud... Jag vet namnet på två av dom men eftersom tjejjens föräldrar ljög och sa att dom varit hemma hela kvällen kundenpolisen inte göra något... Vi vet att dessa gjorde det eftersom vi såg det och Fredde sprang efter dom ända till deras hus för han inväntade polisen!!!!!

Men nu till det vidriga !!!! En av dessa har via en bild på Facebook där fredde gaddar, kommenterat att hon också vill ha en gaddning.. HUR I HELVETE KAN MAN VARA SÅ STÖRD OCH TRO ATT DET ENS ÄR OKEJ ATT FRÅGA OM DET ???? kom igen när du bett om ursäkt, tagit ditt ansvar och gett oss 3000 kronor , vilket var kostnaden för rutan!!!!!!!!!!!


Gud jag är så arg att hela ansiktet är rött!!!!

Rör inte min familj, då flippar jag ur....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar