lördag 9 juni 2012

Be true to yourself

Ja nu ligger man i sängen och ska försöka komma till ro.. Det är lättare sagt än gjort när man har skavsår från helvetet! Och dom sitter på ett väldigt olämpligt ställe, nej inte underlivet utan i armhålorna!

Sen så är det så här:

Jag är den jag är
Jag skriver vad jag känner
Jag lever som jag vill leva
Jag älskar dom jag älskar
Jag bryr mig om dem som bryr sig
Jag är den bästa jag som jag kan vara
Jag respekterar dem som respekterar

Det är okej att inte gilla mig
Det är okej att tycka mina val är udda
Det är okej att välja bort mig
Det är okej att inte hålla med mig
Det är okej att inte förstå mig

Jag är jag och om jag inte passar så byt smak eller ge fan i mig, för jag lever vidare som den jag är...

Ett litet förtydligande till underrubriken på bloggen ;)

Nej nu ska jag klämma ur en bepanthen tub i varje armhåla och somna!! Annars får jag gå på den dyra Mary kay salvan som botar allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar