tisdag 19 juni 2012

Korrigeringar

I kvällens intervju på tv4 uppland så skedde det ett litet fel, mamma ska inte läggas in en längre tid utan har lagts in flera tillfällen under en  längre tid. Sen åt hon mer hjärtmedecin vid förra utförsäkringen men nu är det jag som sköter all kontakt med dom och det har lett till att hon inte behöver ta den lika ofta..

Jag kritiserade försäkringskassan väldigt hårt som myndighet och ansåg att dom kunde säga ifrån till regeringen att detta är ohumant, varför kan inte dom strejka?


Och sen tänker jag även nu tala om öppet att alla samtal jag har med försäkringskassan spelas in på band, så vår nuvarande handläggare kan inte säga att vi ljuger igen!!! Jag har på band allt hon sa till mig imorse.. Och det har min mamma hört..

Den ursprungliga intervjun var cirka tio minuter och det som sänds är inte lika mycket, men jag är glad att vi gjorde det! Hoppas det finns fler som vågar och orkar träda fram..

Klicka här för att se intervjun

1 kommentar:

  1. Starkt av er att våga och orka kämpa för en förändring! Jag står med. Kram!

    SvaraRadera