torsdag 21 juni 2012

Midsommar

Jag vill önska alla en riktigt trevlig midsommar!

Själv har vi bestämt oss för att åka till min mamma och fira med henne och pappa.. 
Och innan det tar vi en sväng förbi lillebror och spelar lite kubb :)

Kommer bli super mysigt..

Hoppas vädret blir strålande, ja hoppas kan man ju alltid ;)

Nu ska jag in och slåss med min garderob som krymper varje gång jag öppnar dörren, jag förstår inte! Och båda vågarna i badrummet har fått schizofreni eftersom dom prompt visar en annan persons vikt ;)

Eller så är det som dom säger i norge, mer och ta i mer och vara glad i !

över och ut från argbiggan på vischan!

Bifogar en liten insändare som jag kom över igår, vi ska vara tacksamma uppenbarligen.. Dumt av mig och protestera som jag gjort, ni är super duktiga försäkringskassan, eller?

(hoppas bilden kommer åt rätt håll, bloggar från mobilen nu)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar