onsdag 6 juni 2012

Medalj ceremoni

Jo idag fick gubben motta en medalj från hemvärnet.. Och det var militäriskt..
Jag vart verkligen tvungen och bita mig i läppen eftersom jag tycker det ser så löjligt ur när dom ska marschera och visa upp sig.. Men det var ju kul att Fredde fick lite erkännande eftersom han tycker sånt är kul :)

Nu ligger jag i soffan ock njuter abb livet!

Fick mitt sista betyg på mailen nu också, hade lämnat in ett arbete om ADHD diagnoser och konsekvenser, och det resulterade i ett MVG i psykologi :)

Så nu får jag hålla tummarna för att jag kommer in på högskolan, men det ser inte ljust ut..... Oddsen att jag blir antagen är extremt låga och det ska ske ett smärre mirakel för att det ska få vägen.. Är galet nervös.. Vad ska jag annars göra efter sommaren????
Får ont i magen när jag tänker på det!!!! Jag vill ju så gärna....

Just nu har jag väldigt mycket och tänka på och egentligen skulle jag vilja dra täcket över huvudet och inte komma upp på ett år!

Nej nu blir det onödig tv för att skingra alla tankar ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar